fredagar gillar vi


Kära läsare,, Fredag är väl en bra dag va ? Mm. Men en trött dag. Alltid blir man så himla trött på fredagar... Beror nog ofta på att man precis avsultat en arbetsvecka. Ibland glänser jag till =) 
Men ibland kan det va så att endel fredagar är segare än andra. Men imorn är det sovmorgon. Det gillar vi. Dock skulle jag ha städat idag, å haft det gjort, men jag föredrog soffhäng med mej själv efter jobbet... å nu finns inte orken här.
Imorn blir det städ...!? Blir nog även stan en sväng imorn. Annars blir det bara att softa runt.

Nu sitter jag här å väntar på att mina ägg ska komma hit å äta hemma-hamburgare. Det var allt jag lyckades komma på idag. Lagomt jobbigt att fixa till =) Efter det blir det bio. Vilken film ska vi se ?

Är det några elever som läser detta idag, så ta å kika in på min hemsida å kolla kläderna vi ska beställa. Å glöm inte att prata med era päron om detta !! =) Good.
www.walthers.se/karlstad/karinhallberg

Lite plock blir nu innan brudarna kommer.
pösshej

Kommentarer
Postat av: daniel

Äntligen ! känner att jag tjatat lite om kläderna ;) verkar mkt bra :D Tips om bio blir det dock inget, för jag vet ej vad för filmer som går nu :)

2008-10-10 @ 23:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback