"attitydsproblem" ?!


Gossip Girl is on. Riktigt smörigt å bra. Bra söndag med massa "skitprogram". =) Dock vet jag ej vad som börjar 20 !?
Varit på stan å provat tusen par jeans idag. Jag å Carro körde med Sara. hehe. 2 par lockar. Men det blir att börja med 1 par...

Spellediga denna helg. Både gött å inte gött. Jag är sugen på match. Inte trött på själva innebandy, men jag är jämt liiiite trött på allt runt om innebandyn så att säga...

Åkte till Munket i fredas, efter en mycket hektisk dag på skolan. Kvällen spenderas hos syster med familj. Mycket mysigt. På lördag var det smörgåstårta hos farmor å farfar. Mumma. Sen bar det av hemöver mot Kstad igen. Kvällen bestod av galna brudar, å några crazy killar, hemma hos Carro. Avslutade kvällen med en glass på BK. "Attitydsproblem" ?? =) Folk folk folk.

Nämnde jag nåt om glass !? Ben & Jerry,, here I come =)

Kommentarer
Postat av: Linsa

hörde ngt om attitdysproblem ja....???

2008-10-05 @ 22:37:21
Postat av: daniel

dålig uppdatering på bloggen nu va ? ;D

2008-10-05 @ 23:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback