YES !!


Yes,, äntligen en fin 3-poängare till oss. Kan inte bli så mycket bättre. 5-2 räcker gött å väl. Övik inponerade inte det minsta på mej, men det känns även som vi också kan så himla mycket mer. Det tar vi fram imorn när IKSU kommer till CAM. Låter bra !! Idag hejjade dock publiken i sin frånvaro. Ta å kom imorn nu för f*n !! =) 13.30

ib0368_f   ib0386_f   ib0365_f

Mor åkte precis hem mot Munket nu. Hon stannade kvar efter matchen så vi körde lite mor-å-dotter-mys. =) IKEA, mat på Bergvik, sen kaffe å kaka här hemma.
Undrar hur det gick för Linsa med alla släktingar i hennes lilla krypin !? haha

Nu ugglar jag lite på de två burkarna jag har.
Å jag tror t.o.m. att det inte kommer ta alldeles för lång tid tills jag går å lägger mej. Lite saft först.

tjippåhej

Kommentarer
Postat av: daniel

sorry att jag svek läktaren. kan tyvärr inte imorrn (idag) heller, har egen match igen :)

2008-11-09 @ 01:21:49
Postat av: Anonym

snygg stil du har på det nedersta kortet:)Handen efter sidan..:)ses imöra

2008-11-14 @ 16:22:37
Postat av: Linsa

Kanske hade vart trevligt om jag hade skrivit mitt namn oxå...De va ja ja.

2008-11-14 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback