ingen ro och ingen vila


Då var det fredag igen. Timmarna, dagarna å veckorna rullar förbi. Med en enorm hastighet,, Även denna vecka har varit fullspäckad, och så blir även helgen. Inge ro och ingen vila här inte. Skulle nog dock behöva lite av det, men en annan gång... Imorn bär det av mot Gbg å match mot Pixbo - söndag vidare mot Skåne och match mot Engelholm. Å hur bra skulle det inte vara med 6 poäng ?! Det ä det vi satsar på,, för vi kan - bara vi VILL.

Mor å far har varit här ikväll å "snott" min katt. Så nu är det alldeles alldeles jättetomt här... Men hon kan ju faktiskt inte vara ensam här hemma en hel helg min lilla råtta. Hon har det toppen i Munket.
Kollar på Idol nu å grämer mej lite för att det inte direkt är vidare värst bra. Dock var Johan å Robin lite roliga i duetten precis =)

Nä, ska nog ladda över lite ny musica till mobilen nu så jag har något att vila öronen till under helgens bussande.

Å jo, fasiken vilka bra kollegor jag har. =)

Tjippåhej


Kommentarer
Postat av: daniel

Lycka till på matcherna :)

2008-11-14 @ 21:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback