ja, då var det fredag igen


Det verkar som jag bara har tid att blogga på fredagar !? Och det kan nog faktiskt stämma. Den senaste tiden har både vecko- och helgdagar varit fullspäckade...
Senaste veckan har självklart bestått av jobb och träningar, sen även sena möten med både skolverket å Walthers "chefer". Sen var jag även och tränade mitt lilla fadderlag igår.
Men ikväll händer inget !! Underbart. Mina kära ägg är påväg hit. Längesen vi bara "softade" tillsammans nu. Ska bli mys.
Å Junsan är back in town. Hon kom igår som ett brev på posten =) Å vi är sååå kära hon å jag.

Förra helgens "upplevelser" är egentligen inget jag vill prata om. Men en sak är säker - DOMARKVALITÉN måste bli BÄTTRE !! Funderade ett tag på att skicka in en anmälan till förbundet gällande söndagen i Engelholm då vi möttes av värsta inavlet. Domarna dejtade Engelholms tränare, och "folket" i sekretariatet lär ha varit deras avkommor. Fula ord och psykning av motståndarlaget lär vara vardagsmat där nere, i helvetet.

Imorn är det hemmamatch borta !? Onödig handbollscup i Tingvallahallarna,, Så helt plötsligt blir vi utkastade och tvingas spela vår hemmamatch i Kristinehamn. Man kan ju tycka att vi iaf borde tränat på det golvet kanske en gång... Men icke. Det blir som en bortamatch,, för båda lagen - Vi och Balrog. Jag brukar inte gilla att spela mot Balrog, men imorn hoppas jag att det ändras.
På söndag har vi däremot hemmamatch på hemmaplan. Tack. Endre kommer på besök.

Nu kom Håkis !! =)

Tjippåhejj

Kommentarer
Postat av: daniel

fy! inte skylla på domaren ;) våra matcher blev uppskjutna pga handbollen, hoppas bara det inte blir massa jävla klister på vårt fina innebandy-golv :) kanske kommer å hejjar på söndag om jag hinner. men lycka till ! :D

2008-11-21 @ 22:43:45
Postat av: Robert

klister är inte tillåtet för ungdomar

2008-11-22 @ 11:50:34
Postat av: sofia

ja vi får ta tag i det där. men det kommer ju ett jullov inom kort då MÅSTE vi försöka hinna ses....allt är bara bra. jobbar och står i hela tiden. hoppas allt är bra med dig också...pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback