inte ett enda måste !!


Den beryktade blogg-dagen är här igen. Och om jag någon gång sagt att jag inte haft tid att blogga under veckan som varit så har jag VERKLIGEN inte hunnit det denna vecka. Tjollahopp å hej kom å hjälp mej. Öppet Hus på skolan i tisdas kväll å lite träning andra kvällar. Å dagarna... de har varit överfulla. Min kollega Gusten har varit sjuk hela vecka så jag har typ jobbat för två. Men som Andreas sa; "Jobbigt Karin, nu måste du ju verkligen jobba denna vecka". Den tackar man för =)

När jag kom hem idag drog jag igång med städning å tvättning. Å då kommer jag osökt att tänka på mina tvättade kläder som fortfarande är där nere i tvättstugan. Kanske dags att hämta snart !?
Håkis å jag har även hunnit med en tur på stan. Lyckades nog göra av med några slantar minsann - Body butter, klänning, hårprodukter, vantar... Karin kan. Inge snack om saken.

Denna helgen ska bli fin. Inte ett enda "måste". Hur gött ?
Imorn ska Ägget å jag gå genom stan igen innan vi drar till gymmet, sen ska vi nog kalasa till det lite minsann. Lagfest på Krôppkärr. På söndag blir det att sova tills jag vaknar. Hör inte till vanligheterna... Sen ska vi kolla på herrarnas match. Underbart(!!) att vara spelledig.
Vad gör ni denna helg ?

Delar av kvällen har gått åt till att vara förbannad på folket i lägenheten över. Varför är det så kul att stampa i golvet flera timmar i sträck !? Har stått i dörren flera gånger å varit påväg upp för att prata vett med grabbarna.. Men nä,, Nästa gång jag träffas han i trappuppgången... Vad håller de på med egentligen ?

Tvätten var det ja !!

Trevlig helg,, pepparkaksälg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback