toppen toppen toppen


Det är fortfarande 17 grader ute. Stängde nyss balkongdörren...
Efter en toppen helg med otrolig värme och mycke mycke sol så väntar en kallare vecka sägs det, med mycke plugg å endel jobb. Förutom mina vanliga tider på Walthers så ska jag vikariera lite på John Bauer. Bra bra. Skall även till Munket å göra min undersökning till uppsatsen.

Helgen har som sagt varit underbar. Sandra å jag cyklade till Gapern i fredas. Vi hade räknat med att det skulle bli 1,5 mil,, Men efter lite om och men så blev det över 2,5 mil. Men vi klagar inte. Det gick på under en timme å vädret var kanon. Det måste vi göra om.

       

På sista bilden visar jag Sandra vart jag å min chips ska flytta.

Lördan var fin. Elin var lika galen som vanligt å Håkis å Jempa stekte som aldrig förr. Jag lekte även frisör å Jempa å syrran fick nya frisyrer. Fan va duktig jag är !? Ah,, typ.

       

Igår kväll var det utgång också. Skräll eller inte kanske !? Men kul hade vi.
Idag har vi bara tagit det lugnt. Stekt lite i Mariebergsskogen, men lite för molningt idag dock. Sen kollade vi en Irené Huss film. Sådär.

Det som bekymrar mej mest nu är hur jag ska göra med grannarna. Jag blir verkligen galen på dom/henne. Jag orkar helt enkelt inte med det nåt mer. Imorn ska jag upp å prata med henne.

Imorn ska jag klippa mej också, Underbart ska det bli.

pössåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback