slutspurten


Jag är inne på slutspurten med uppsatsen. Slutspurten med hela lärarutbildningen t.o.m. Känns toppen. Bara de tycker uppsatsen är bra nu också så jag klarar mej !? Det blev ju iaf ca 40 sidor. Jempa gumman hjälper mej med sidnumreringen nu. Hon är underbar. På fredag skall uppsatsen in för granskning, å nästa vecka är det seminarium.
Så imorn är jag helledig. Då blir det att sola å gotta sig bara. Fin fint. Så solen, håll dej framme imorn tack.

Håkis gick å fick medicin för sin snuva idag. Undrar om Lorten å jag har samma hostbacill ?! Kan nog va så. Kanske ska man gå till vårdcentralen så de får kolla. Min kropp är inte i toppskick än,, Inte på långa vägar. Mina nya joggingskor står här å väntar på att få bli använda - smutsiga å svettiga.

Gapern under helgen som var. Underbart. Sommar, mygg, sol å utedass. Kan det bli bättre ? Kanske blir stugan till helgen igen om det inte blir annat.



Fotbolls EM ?!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback