"oj-så-gammal"


Sitter här framför datorn,, som jag har gjort i princip heeela dagen. Uppsatsen har gått riktigt segt idag... Jag trodde nästan att undersökningsdelen skulle vara den lätta !? Men icke. segt segt segt.
Förkylningen trodde jag också skulle ha varit bättre idag. Men icke där heller..

Funderar lite på vad jag ska önska mej på min stora dag !? Mobil ? In-lines ? Tatueringspengs ? Respengs ? In-lines känns ganska nyttigt,, Men bil skulle också bli succé !? hehe. Imorn är det bra 1 månad kvar tills jag blir "oj-så-gammal".

Möte med rektorn på teglaskolan i måndas. Tror det gick helt okej. Han verka gilla mej. På torsdag får jag besked. Hur jag ställer mig till beskedet blir en senare fråga. Ibland tror jag det skulle va nyttigt för mej att flytta ett år kanske, men samtidigt ställer jag mej frågan "varför skulle det vara nyttigt?". Jag trivs i Kstad, men måste ha ett jobb till hösten. Examensdagen närmar sig.

Imorn blir det mer plugg,, men jag tänkte även kosta på mej en nypa luft faktiskt. Vilket jag inte gjort idag direkt.
Ingen träning med barnen imorn heller. Vilket känns bra då inte har den bästa orken nu. De har idrottspsykologi med en föreläsare. Kanske skulle bege mej dit och lyssna,, Beror på morgondagens tillstånd ?!

pussågonatt

Kommentarer
Postat av: Mini-Mus

Tjena karin hallberg :D jag är o smyger på din blogg lite! Hoppas du mår bra! ser att de drar i
dej från andra håll. Låter ju jättekul tt testa Skara. Men du kan väl inte dra när jag kommer? hihi ;)saknar dej vännen, puss på dej

2008-05-24 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback