Nu ärrä allvar !!


Karin Hallberg är seeeeg. Ritkigt hängig faktiskt. Ogillar förkylningar, tjocka halsar och huvudvärk. Å kanske blir det inte bättre av att man sprang vårruset igår. Snarare sämre. Men ska man vara med på vårruset så måste man ju iaf springa tyckte Håkis å jag. Så jo, vi sprang, å tiden blev faktiskt helt okej trots allt(fökylning å alldeles för många kärringer i vägen). 

Denna helg blir lugn. Lugnare än aldrig förr. Visst, vi har sagt det förr, men denna gång är det sant.
Ska bli gött att bara ta det lugnt å inte göra nåt. Jo, lite plugg såklart, men det ska väl gå. Mys i soffan med katten.
 


Igår var jag till Munket en sväng å lämnade ut lite enkäter till eleverna för min uppsats. Ska börja gå igenom dom å sammaställa lite nu tänkte jag. Ska dit på måndag igen å fixa resten av enkäterna å intervju med lärare. Så nästa vecka ska jag bli klar minsann.
Jag var även å hälsade på Elin en sväng igår. Det måste man ju. Hon är helt underbar den ungen. Å moster älskar henne nåt så otroligt mycke !!

      

Jobbade både lite här å där denna vecka. Såklart på Walthers med mina egna elever, sen även på John Bauer. Igår hade jag en riktigt trevlig idrottsklass. Såna klasser skulle man alltid ha på gympalektionerna. Fullt ös från början till slut !! Det gillar vi.
Har ju sökt lite jobb överallt, mest för skojs skull, men jag vill ju helst av allt vara kvar i Karlstad trakterna. Men i förrgår ringde de från en av sveriges största idrottprofilskolor i SKARA och vill träffa mej. Oj oj oj. Helt plötsligt blev allt på allvar. På måndag kommer en man till Karlstad och ska luncha med mej. Spännande.


Ikväll blir det myskväll med brudarna.


Tjippåhej


Kommentarer
Postat av: Anna

Testar med Linda! Pöss

2008-05-18 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback