hej då till påsken



Ja, då var påsk typ över. Kallaste å snöigaste påsk på länge skulle jag nog tro. Men det har varit trevligt. Lite påskmat, lite ägg till äggen å lite godis minsann. Även lite innebandy i Munket då MIBK kvalade upp till div 1. Kul kul. Det var nästan så jag fick en känsla av hur det var att vinna,,
Kalas har det också varit,, 2 dagar hos dessa muppar;

Det är så härligt för jag vet att Pernilla älskar denna bilden. Bara för dej hjärtat !!
Å Jempas lek var den bästa; "mobilen och jag". Jäkligt social lek som sagt. haha

Jag har då världens bästa ägg. Det är helt otroligt. Vad skulle jag göra utan dom !?
Å till råga på allt så fick jag en påskpresent av dom;

Mina förra blev ju stula på jävla Sundsta badhus,, som säkert alla hört vid det här laget. Intresserade som ointresserade. Men jag delar med mej.

Å världens vackraste unge finns också i mitt liv. Hon lyser upp dagen för alla.
 

Nu är det lite innebandy på TV innan vi gör oss redo för att kolla hockey. HEJJA FÄRJESTAD !!

Tjippåhej

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jadu kära Karin, det där är verkligen min favoritbild, haha -not! :P
looove you ses imorn pusspuss

2008-03-28 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback