ännu ett beroende


Jahapp, då har jag fått ännu ett beroende... Mindre farlig,t mindre onyttigt och mindre dyrt än snus, godis och kläder,, så jag är ganska nöjd med detta nya beroende.
Å här är det;



SMOOTHIE - Me like.

I övrigt är innebandysäsongen slut,, å man kan inte vara lyckligare. Denna säsong var ett riktigt bottennapp som jag fort vill glömma. Säsongens sista match slutade på värsta tänkbara sätt,, å man kan säga att den speglar hela säsongen som varit.
Så nu har det nya livet börjat. Jag, Håkis å Jempa var faktiskt till nautilus å tränade förut. Riktigt duktiga. Å slut med godis på veckorna. Inte ätit nåt sött på hela dagen faktiskt. Hur bra är jag då !?

Å jag har två kärlekar. Två kärlekar jag skulle göra allt för. Mina små råttor. Juni å Elin.
Men jo, en kärlek saknar jag nog lite...

Det skulle sitta fint med en tatuering nu minsann. Liiiite sugen är jag. Kommer pengar så kommer tatuering. Hoppas även mor använder sitt presentkort på tatto snart också. hehe. Spännande.

Nä, idag blir det sova tidigt minsann.
Så gonatt då

Kommentarer
Postat av: Elin o Anna

Har du receptet på ditt beroende?

2008-03-12 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback