löftet om den perfekta sommaren


Ja, då var bloggen igång igen, efter några dagar flytt eller nåt. Fattar nada. Men skit i de.

Det har varit en massa underbara dagar nu det sista. Sol, bad, Gapern, volleyboll, vänner, familj, fest å allt vad det heter. Även opponerat på uppsatsen, vilket gick riktigt bra. Trots att jag fick skrattanfall(läs psykbryt) åt mitt eget skämt om "enkätkaniner" och fick gå ut i korridoren för att lugna ner mej... Moget Karin.

Grabbarna var ju toppen ikväll. Ganska fin start på EM för Sverige om man säger. På fredag bär det av till Österrike. Börjar bli lite nervös för packningen... Det ska ju bli kallt där nere till helgen sägs det.
Men fy farao - vilken upplevelse det kommer bli !!

Studenttider också. Det är en ljuvlig tid. Så mycket glädje, förväntningar. Jag minns själv när jag sprang ut den där dagen, lycklig som få i min vita lilla klänning... Vuxenlivet väntade. Nu sitter jag här, sex år senare, har 1,5 veckor tills jag är närmare 30 är 20, alldeles strax nyexaminerad lärare...  

Löftet om den perfekta sommaren lever fortfarande, så låt det bli en underbar sommar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback