EM - vilken upplevelse


Då var fotbolls EM live redan ett minne, men uuujj vilket minne !! En upplevelse utöver det vanliga. Helt otroligt vilken folkfest det är. Är du något så när intresserad av fotboll så är det något som måste upplevas. Jag säger då bara det !! Glada och trevlig människor överallt. Stämningen på arenan... ja, vad säger man !? Det måste upplevas !! Men jag har inte smält det än... Dock heller inte slutet på matchen. Oavgjort mot Spanien hade varit guld värt. Sverige skulle haft frispark, men istället gör Spanien mål, endast med några sekunder kvar att spela... Surt sa räven.

Sammafattningsvis;
Resan var toppen. Trots blixtar som slog ner i planet efter 10 minuters flygning - nära döden upplevelse vill jag säga. Fy farao. Å vi hann med flyget hem också,, efter att de ropat upp våra namn i högtalarna på flygplatsen. haha
Men jag skulle gärna ha stannat kvar å sett Greklandmatchen på onsdag, men jag kommer leva på detta länge, och rysningarna i kroppen känns fortfarande. Nu måste SWE se till att vinna på onsdag !!



Nä, nu blir det strax sova av. 
Imorn blir det plasmagivning å möte med arbetsförmedlingen. Tillbaka till verkligheten så att säga.
Har även en midsommar-/25-årsfest att planera. 

pössågonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback