bra vecka


Slutet på en riktigt bra vecka. Min semestervecka. Trots bristen på sol har det varit toppen, med familj å vänner.
Veckan har bestått av Sommar plaza, "catfight", träning, Winnerbäck, Trollhättan, god mat, jobb på fredag, pinsamma sms, vurpor m.m. Bra alltså. Men vi ska gå in på vissa saker lite djupare...

Sommar plaza i onsdas kan vi skippa. Jag å ägget hade toppenkul. Men det räcker så... (",)
Däremot kan vi prata om fredan. Fick jobba extra på posten då. Men direkt jag slutade åkte vi till Munket å fick en underbar middag av mina päron. Sen gjorde vi oss redo för Winnerbäck konsert. Hur bra kan det bli ?? Toppen toppen toppen. Lasse är grym !!

     

     

Å hur snygg va inte Winnerbäck fiolspelande kollega !?



Å sen har vi Trollhättan då. Jag å mina ägg åkte dit på lördag morgon. Redan vid 8 bar det av. Sara har lite släktingar där nere som vi bodde hos. Fallens Dagar gick av stapeln denna helg å det var öltält å livat i hela stan. Så lite kalas var det igår kväll minsann. (",) Butlers för hela slanten. 

Å nu är man hemma hos katten. Å imorn börjar jobbet på posten igen. Är rädd för att morgondagen blir ganska hård. Så mycke onödig reklam... Å alla dessa jädra trappor. Ah ja, tänkte börja 6.30...
Så snart blir det sängen.

"Kom ihåg mej då"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback