mycke tjat om sol nu


Jo, då var lediga veckan här. Å det verkar inte bli nån sol... Nejnej. Nån dag vid Gapern utan sol, men med min fina familj !! Å Lort var med. Vi åkte tillbaka till stan idag för att jag skulle lämna plasma. Sen skulle det solas heeeeela dagen... Men så blev inte fallet. 2 min sol, sen storm. Jeje,, Stan blev ist. Å en klänning för att trösta mej.

I lördas hade Lorten lite kalas. Å kul, det hade vi. Såklart.

     

   

Kan minsann hända att det blir Sommar Plaza imorn med ägget. Jajjebrajje.
Då kör vi igen,, Håkis å jag !!



Jazz måste va den tråkigaste musikstilen som finns !? Mm. Tror minsann det.. Allsång på Skansen för första gången i år,, för mej. Å Kanske var det nån film kl 21 ? Romantisk komedi is the shitt.

På fredag blir det Winnerbäck i Ransäter !! Kul kul kul.

tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback