Min pojkvän Brasse


Om jag nu skulle behöva sammafatta de få dagar som varit denna vecka så skulle det nog bli med ordet "piss",, eller "skit" kanske. Men det känns som typ samma sak i detta fall.
 Å jag tänker inte ta upp allt som jag, lilla Karin, tycker har gått emot mej... Men jag kan ju bara nämna halsont, snuva å jobb, jobb, jobb. Kanske fick med det mesta nu t.o.m. Nästan iaf...
Det har inte riktigt blivit som jag tänkt mej, men jag har en känsla av att det aldrig brukar bli det när det handlar om mej å mitt liv.

Nej, nu ska Bitter Fittan Karin plocka undan lite, fixa macka å sen ta med sig sin pojkvän Brasse ut i solen.
Men sol, det är positivt.
Å ikväll ska vi brudar på Sex and the City filmen. Det blir skoj.

Ha en bra vettja.

Kommentarer
Postat av: preiszan

jag laddade hem hennes album, hur mysigt som helst ju!! :) Krya på dig! :)

Postat av: Anton Czitrom

bra skrivet !

2008-07-06 @ 12:54:25
URL: http://czitromdenmindreavdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback