"brevbärarns tös"


Nu har jag jobbat 4 dagar på posten. Å redan andra dagen så skickade han iväg mej själv i elbilen. Hur skulle jag hitta ?! Men det gick bra, å imorn är jag helt själv för första gången. Ujj,, sorteringen på möran som känns jobbig. Kommer ta evigheter. Färjestafolk; Bli inte arga om ni får posten imorn kväll nån gång !! hehe

Annars har väl veckan varit som vanligt. Träningar på kvällarna, å mys med lite vänner då å där. Å idag är det tidtagning på femman. Blää. Mina vader är som pinnar efter all "trapplöpning".
Å fint väder också. Igår å idag iaf. Igår solades det lite efter jobbet, men idag orkade jag verkligen inget annat än bara sätta mej i soffan när jag kom hem...
 Hoppas det blir fint väder till veckan !! Då är jag ju ledig lite igen.

Ny mobil har jag ju också. Najs. Har dock inte undersökt alla specialfunktioner än,, Men kameran är riktigt bra iaf.

Nu blir det mjölkmakaroner. Sen blir det soffläge med massa nya kataloger innan det bär av på träning.
Imorn måsta jag börja senast 6.30. Ingen sen kväll idag om man säger !!

bik bok bak

Kommentarer
Postat av: Jempa

gomorron!

hoppas det går bra idag helt själv...

det där med sol o bad verkar bli inställt idag, ser inte så just om om man säger :p

aja, vi hörs sen! puss

2008-07-11 @ 06:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback