vad händer här !?


Nu sitter jag å väntar på att Mulle å Lorten ska komma hit. Vi ska iväg å simma lite å sen blir det myskväll. En film kanske skulle sitta fint idag minsann.

Idag var det VFU-uppföljning på skolan. Vi var hela 3 st i vår grupp,, hehe. Men det var en bra grupp.
Imorn är det opponering å på fredag är det tvärredovisning av uppsatsen. Sen som sagt; Inge mer lärarutbildning.
Men vad ska jag göra sen då ? Walthers har jag kvar, två förmiddagar i veckan. Men sen,, Det blir nog genusvetenskap på universitetet tills jag får jobb... 

I övrigt; 
Innebandyn är som vanligt. Upp å ner. Bra mot bra lag, skandaldåliga mot sämre lag. 4 matcher avklarade denna månad, 4 kvar.

Elin kan gå,, fast hon har inte riktigt fattat det själv än.
Lilla råttan. Hon är så underbar.


Juni har inte varit på stinsgatan sen i november. Till veckan flyttar hon hem igen.
Mys mys.


Nej, nu ska jag plick plocka lite innan det skall simmas.
puss i påsk

Kommentarer
Postat av: ida

elin är ju såååå söt alltså (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback