lite andningsrum minsann


Då var man i Munket igen. Imorn är första dagen på mina sista praktikvecka,, någonsin. Iaf på lärarutbildningen i Karlstad. Sen är det bara en vecka till på Univ, sen ska mitt ex.arb. in å sen är det klart !! Jojo, men visst.

5 poäng av 6 möjliga efter helgens matcher måste vi ändå vara ganska nöjda med. Visst hade 6 poäng varit bättre, men nu har vi ändå skaffat oss lite andningsrum å lite arbetsro. Gött.
Bara 6 matcher kvar denna månad nu !! Uh.

Vinter har det blivit också. Å fort gick det. Låt snön ligga ett tag nu.  

Poker är kul å jag är pank. Råkade visst beställa en hel del grejjer från internet denna vecka också. HM-kläder, armband å piercingsmycken. Å sen vill jag tatuera mej igen !!

 
       Denim Carbon Heart


Förkylningen är inte bra.
Nackspärren är riktigt ond.
Jag är trött.
Du är söt.

Nu ska jag vara social med mina päron.

Kommentarer
Postat av: Falle

Grattis till vinsterna i helgen! Men måste ni göra det så spännande? Jag håller ju på att föda barn på läktaren för tusan:) Ja, ja, hoppas ni tar minst lika många poäng i helgen!
Kram Falle

2008-01-08 @ 08:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback