alltid ska det vara nåt...


En lång dimmig helg i Norrland blev det. 0 poäng. Kom hem 4 imorse, sov i nån timme, sen skola. Genusvetenskapskursen började. Tror den kan bli ganska okej faktiskt. Verkar intressant å har fått mycket bra kritik. Men så var det det här med studiemedel... CSN är sura för att de inte fått in några studieresultat för höstterminen, men hur ska de kunna få det när inte allt är rättat än ?! Jag får ringa å styra upp imorn. Alltid ska det vara nåt som sagt var...

Ägget å jag var på stan idag,, lillBF också. Med 0 kr kommer man inte så långt, men vi kollade iaf in brillor till Håkis och vi hittade genast de perfekta;

Hon är helt enkelt för vacker !! (",)

Mor å far har varit här ikväll. Vi åt thaimat, glass å mjuk pepparkaka å kollade innebandy på tv.
Jag tänkte jag skulle lära mej hur man spelade... Men eventuellt ska jag byta sport !?
Vi i familjen fick iaf ett bra besked idag. Underbar lättnad.

Å så fick Falle en lite Julie idag också. Grattis. Hur vacker som helst. Underverk är vad det är.

Nu är förresten råttan här igen. Äntligen. Har längtat efter hennes underbara gos gos gos.
Snart ska vi lägga oss å mysa hela natten.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback