frusna män


"Frusna män söker kärlek". Jomenvisst,, program till allt. När kommer mitt program då ? Förslag till namn på mitt program mottages gärna. (",) Eller inte. Men risk för bitterhet. hehe

Två dagar denna vecka har spenderats på fornässkolan. Jobb. Bra med pengar. Har iaf krånglat färdigt med csn å co nu,, så på måndag ska jag väl ha mina pengar iaf. Som tur är.
Varit hemma i Munket två kvällar å två nätter. Känner mej lite otillräcklig när jag är där. Jag vill göra så mycket, umgås med alla... Men jag hinner inte ge alla den tid de vill ha känns det som, och den tid jag vill ge dem. Men jag har iaf gosat rejält med sötnöten nr 1, och man får aldrig nog... ;

image103


Imorn har jag 100 saker inplanerat. Jobba, städa, tvätta, sola, umgås mej dej, dej å dej... Hur hinna med allt ?
Kalas var planerat till lördag, men kan hända att det blir tvådagars minsann. Oops.

Varför ska alla hjärtans dag bara vara tråkig !?
Efter många, långa och djupa diskussioner har jag, Lorten å Håkis kommit fram till att alla snygga killar antingen är knäppa, bögar eller upptagna !? Är det så ? 
Men det är tur att du är så söööt iaf...

Nä,, sängen var det !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback