Födelsedagshjärtan


Det tog ett tag innan jag lät dammsugaren visa vad den gick för. Men nu är det gjort,, och den fick MVG. Jo, jag är alltså i städningen. Åker till Munkfors ikväll å blir där till och från några dagar, så då är det gött att ha städat när man kommer hem hit tillbaka. Det ska bli härligt att komma hem till Munket en sväng. Jag längtar efter mina små råttor riktigt mycket nu,, Elin å Juni. Båda fyller år till söndan också. Elin 1, Juni 3. (",) Ja må dom leva i förskott !!

 

Igår var jag med Mulle till Kil å mätte upp balkänningen. Oj, va längesen det var jag tog studenten. Är jag gammal ? Mm. Börjar bli kanske.

Skolan är jag störttrött på nu. Jag har verkligen pluggat färdigt känns det som. Nu får det snart va bra. Sommarjobb måste jag fixa också. Trodde nästan att kommande sommar skulle bli en ledig sommar,, men nej... Bara i mina drömmar. Nästa sommar då kanske...

På lördag är sista hemmamatchen för säsongen. Ska bli så otroligt skönt när säsongen är över. Pixbo borta helgen därpå,, men sen så. Yes. Gött mos.
Kan hända att det blir kalas på lördag också. Jo det blir det minsann.
 
Nej, nu ska jag fixa lite mat åt mej. Sen blir det moppning, å sen stan en snabbis.
 
I Really Want You

Kommentarer
Postat av: elin

hej! jajjemen, nu är jag igång.. är på mariebergsskolan, fast på förskolan där.. funkar himla bra än så länge :) hur är det med dig? du är färdig nu va? eller är det till sommarn? Kram!

Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 19:35:27
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback