du som stannar


Då var det söndag igen då. Söndag söndag söndag. En dag som alla andra, fast ändå lite tråkigare...
Känns knappt som jag vaknat idag. Gick upp ur sängen runt 17,, skandal. Fast Juni har inte gått upp än hon. 
2-dagars blev. Tröttsamt,, fast ändå helt okej såklart.

     

Veckan som kommer blir nog ganska lugn. Skola tisdag å torsdag, Walthers onsdag och fredag. Till helgen så blir det Engelholm borta. 

Jag, mej själv och mitt liv !?
Jag vet vem jag är, jag vet vad jag vill. Men gör jag allt på fel sätt ?  
Jag saknar dej i mitt liv. Du som stannar på söndagar, du som stannar när det roliga är slut för dagen. Du som stannar för mej, du som stannar för oss.

Idag har jag förövrigt varit riktigt duktig. Bara snusat 2 ynka snusar. Kanske mest för att dosan är slut, å även så pengarna att köpa en ny dosa för. hehe
Hoppas starkt på pengar från csn imorn. Det skulle bli lite lättare då.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback