hur duktig ?!


Spenderat kvällen med att läsa lite bloggar. Bloggvärlden är väl ett enda jissel !? Folket skriver om ansiktsbehandligar, dyra märkeskläder, nya frisyrer, träning, mat, sjukdomar... Bloggvärlden kan ge dej allt och lite till.
Själv lägger jag inte ner mycke tid på min blogg, men det kanske ni har märkt !? =/ Dock kommer det minst ett inlägg i veckan. Inte illa pinkat.

Tränat alla dagar denna vecka. Men kroppen min mår inte sådär vidare värst jättebra. Halsont, å en nedrans huggande värk i höfterna ner över låren. Börjar min kropp bli gammal?

För tillfället sitter jag å pillar på en julkalender, med choklad i. Då jag har lite abstinens försökte jag bli av med den genom att äta nån liten chokladbit. Dock har jag tydligen öppnat några fler luckor än vad som är ok !! Fler än fyra luckor alltså,, Men bara för att fastna lite på dagens datum så är det så att min älskade mor har födelsedag idag !! Imorn ska jag hem till Munket med lite presenter,, Ska nog säkert äta lite gott också tänker jag. =) Mumma.

Just ja, abstinensen ja... Vart kommer den ifrån ? I lördas insåg jag helt plötsligt vad jädra onödigt, dyrt, farligt och ohälsosamt det är med snus. Så mogen som jag är så la jag dosan på hyllan !! Hur duktig ? Dock medför det lite krämper - så som sömnproblem, tjat och kanske t.o.m. lite kort stubin. Det är det väl värt kanske, men passa er. =)

Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner i sängen med mitt älskade kattskrälle.

Kommentarer
Postat av: daniel

visste inte att du snusade , men det är bra att du slutar :)

2008-12-05 @ 18:08:37
Postat av: linsa

Konsitgt nog känner jg mig oxå lite stel då & då . .men inte är vi gamla Karin!! nej då - låååångt ifrån;)

2008-12-05 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback