dan före dopparedan - GOD JUL


Dan för dopparedan ! Det är helt otroligt. Vart är julstämningen ?
Det enda som idag påmint mig om att det är vintertid är den vita haren som lugnt skuttade förbi, 1,5 meter framför mina fötter, när jag stod där med bössan i handen. Haren hade tur,, han/hon borde köpa sig en lott. Syrran stod mitt i skottsektorn och sa; "Skjut inte Karin". Eftersom detta var min första harjakt stod jag bara där med bössan i handen, munnen såg ut som en fågelholk och jag tittade snopet på haren som inte hade bråttom någonstans. =) En lite stund efter kom Izor helt galen med näsan i marken.

Ett paket kvar att packa in.  Dock vet jag inte riktigt än vem som skall få bli den lyckliga ägaren ?!

Familjen Hallberg är allt ena riktiga hetnötter. Jag inkluderad. Vi måste nog tagga av lite tror jag bestämt.
 
Nu ska jag äta minsann.

GOD JUL kanske det passar att säga nu !! =) Och jag tänker på dej...


Kommentarer
Postat av: daniel

God jul :)

2008-12-24 @ 01:33:57
Postat av: Syster

Ja du syster, häftigare än så här blir det inte!

På en skalafrån 1-10, hur snäll var han? :-)

Vi får ta den där haren nån annan dag, den är liksom din skulle man kunna säga... Du kunde ha klappat den. Ses snart. Pöss o God Jul till världens bästa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback