lååångmååånda


Börjar veckan stenhårt med en riktig lååångmåndag. Å än på länge är den inte över...
Var på jobbet precis efter 8 imorse, surfade runt ett varv å putsade lite på planeringen. Kl 9 bar det av till Karlskoga, i "hjärnröntgen-bilen", för "datakurs". Alla nya skulle lära sig liiiite hur man fixar med sin egen hemsida. Å fy bövelen säger jag. Den första halvtimmen var jag med å riktigt nöjd, men de resterande 4 timmarna... Hmn. Var jag där då ?? 

Trött som en gnu å seg i hjärnan efter alla hemsidetips, å det jävla vädret, begav jag mej till El-giganten vid 17 snåret. Tog äntligen tag i saken å skulle lämna i min mobil som inte alls funkar som den ska. Minst 5 olika fel på en 1,5 månader gammal mobil. Nej, det är INTE okej. Å det fick den sura mannen på El-giganten höra. Tur att Jempa å Lorten var så bra stöd å bara skrattade åt mej. haha. 3 veckors lagning,, SURE. Får jag tillbaka den detta året kan jag väl kanske va nöjd...

80-tals fest i Förschaga i lördags. Några smakprov kommer här.
Kanske kommer fler bilder upp på facebook, nån dag...

        

     

Å ja, jag tycker att vi var underbart snygga !!

Nu snart teori och sen träning. 19.45 7ill 22.15. GONATT Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback