jätte jätte jätte


Nu har jag läst kvällens alla "måste-bloggar" efter en filmkväll med mina kära ägg.
Å ja, klockan är alldeles för jättemycket, å jag är alldeles för jättevaken, men ändå jättetrött... Så sova blir vilken sekund som helst. Men först lite lite bloggande...

Jag har dragit på mej en förkylning. Vilket ogillas enormt. Träningen har gått riktigt bra det sista, vilket jag hoppas fortsätter. Ingen jädra förkylning ska stoppa det. Men jag tog det pretty lungt på träningen idag,, Eller ja, jag hoppade över tvåmål. Kommande helg blir en återhämtnings- och vilohelg. Nåt litet träningspass måste nog iaf genomföras.

Riktigt kul med armbandsgörandet,, Men självklart är väl avsultningshylsorna med taggar i restnoterade. Why ?

Sista sommarplaza igår ja. Jo, jag å Lorten var väl där. Men jag hade hellre legat hemma i sängen å sooovit.

Imorn bär det av till Gapern. Lite kräftskiva imorn minsann. Gött gött,, slurp slurp. Vet ej hur länge jag stannar där. Det beror på vädret, och de andra som skall dit.

Pussåhej,, muppogrej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback