första matcherna


Karin Hallberg är i tvättinga. Mindre roligt på freda afta,, men finns det ingen ledig tid någon annan dag så är man ju så illa tvungen. Men hur lyckas jag få så mycke tvätt för jämna !? Jo, mycke träningskläder antagligen...

Jobbet rullar på riktigt bra. Dock mycket att göra. Å jag som trodde idrottslärare bara kastade ut en boll, satt å latade sig lite å sen gick å tog en kopp kaffe(i mitt fall chocko milk). Men icke, på vår toppenskola är det mycket mer att styra å ställa med. Lärare/tränare till alla idrotter, lokaler/arenor, skåp/nycklar, avhopp/nya elever... Jeje,, inte en lugn stund. Men riktigt kul. Trivs bra !!

Imorn ska vi till Göteborg å spela våra två första träningsmatcher för säsongen. Lite sent,, men bättre sent än aldrig. Ska bli spännande, och skrämmande, att se hur vi ligger till i förhållande till Pixbo. Så imorn blir det alltså en heldag på bortaplan. Åker halv 8 t möran,, å lär inte komma hem förns mitt i natten.

Igår blev jag klippt också. Kortkort blev det. Men jo, tror jag ör nöjd. Men om en vecka är det nog perfekt och jag har blivit van den korta nacken.

Det sägs att min mobil skulle vara klar också. Är det sant ? Fick ett sms att det bara var att hämta ut den. S skulle till IKEA, så han fick nöjet att hämta ut den. Hoppas bara den funkar nu då !? Svårt att tro att de fixat alla 5,6,7 felen...

Down to the tvättstuug !!
Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback