äntligen drar det igång


Tjohopp. Idag har det varit mycke jobb. Hela veckan rättare sagt. Att sitta framför en dator flera flera timmar om dagen är inte riktigt min grej, huvudvärk huvudvärk, så det ska blir gött när det äntligen drar igång. Imorn anländer alla galna ungar. Ska bli kul att se vilka små filurer som dyker upp. Mycket som skall gås igenom med min mentorsklass imorn. Spännande spännande.



Annars har det inte hänt så mycket under veckan,, mer än jobb jobb jobb. Träningen har det blivit lite si å så med. Men det blir bra till veckan. Igår var det middag ute med kollegorna. Trevligt trevligt. Roliga å riktigt bra människor.

Till helgen åker jag hem till Munket. Saknar min lilla fis Elin nu. Pratade med henne förut. hihi. Hon är allt bra rolig den lilla råttan.

Nu blir det macka. I säng tidigt idag tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback