SOL


Bra väder. Mycke mycke sol. Det är så himla härligt. Lite för blåsigt kanske,, men alltid ska det väl klagas på nåt !?
Jag, Lorten å lillBF har varit på stan på eftermiddan å glassat lite. Nachotallrik i solen blev. Mm.
Igår efter gymmet satt vi också i solen å mådde så himla bra. Jag tror minsann att vi är på väg mot bättre tider !?

Idag har jag skrivit färdigt den sista tutan så när som på två meningar typ. Känns bra. Det tar sig. Imorn skall jag tydligen hoppa in som provvakt på John Bauer mellan 9 och 14. hehe. En extra krrroooona kanske. Mina elever har ju också nationellt prov imorn så det blir inge träning med dom t möran. På torsdag är det skola å sen ska jag låna halva bibiliotekets böcker med förhoppning att ex.arbetet snart ska bli klart.
 
Galna grannar är på balkongen å gapar som aldrig förr. Men det har blivit riktigt mycke lugnare sen jag traskade upp med bestämda steg en lördagsnatt vid 4 å gjorde klart för dem vilka regler som gäller om man skall bo ovanför mej,, Annars åker de ut !! Å nu startade ravefesten än en gång... gaaah.

Oj, idag är det 2 månader minus 1 dag tills jag fyller 25 !! Blir det en ålderskris tro !?

Nej, nu ska jag plocka ihop mej själv och mina grejer å ladda inför träning. Känner mej dock minsta möjliga motiverad att gå in i en hall å spela innebandy nu. Måtte vi snart ha lite uppehåll innan barmarken börjar !?

Vissa kvällar är mysigare än andra... ;-)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det är ett fantastiskt vårväder vi har!

Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-22 @ 18:45:11
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback