muspekaren ?!


Några i-landsproblem...
Jag förösker sola medan jag pluggar. Skärmer blänker så jag knappt ser något, och tangenter är brännheta så jag måste skriva snabbt som attan. Men det sista kanske bara är positivt !? Dock är det riktigt jobbigt när jag måste leta i en halvtimme för att hitta muspekaren. Skyll mej själv,, men är det sol på balkongen så måste man utnyttja det !!

Nu har jag bestämt mig för att lägga genusvetenskapen helt åt sidan för stunden å satsa helhjärtat på ex.arbetet. Liiite viktigare om man säger. Så nu är jag helt upp i det, å jag kan bara jag vill. Så imorn, när jag har råd att betala tillbaka mina biblioteksskulder, ska jag låna ett tjugotal böcker på nytt.

Igår spelade vi brännboll. Riktigt trevligt, trots att jag tydligen glömt hur man träffar en boll och hur man även fångar den. Tur att jag kan springa iaf.

Nu tror jag vi har ganska flyt gällande innebandyavslutningen också. Det verkar ta sig, inom kort kanske allt är fixat om vi håller tummarna. Då är det bara det ekonomiska kvar... Bara å bara.

Plugg vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback