hopp i form


Befinner mej i Munket å är tröttare än på längre. Kliar i ögat å näsan går inte ens att använda. Borde sova,, å ska sova. Juni är trött hon med.
Som sagt, Munket. Far kom till stan å hämtade mej idag. Skulle fixa nån reservdel till Mazdan, men utan framgång. Har du en Mazda 1:21 (årsmodell 88) å vill bli av med lite delar, så hör gärna av dej !!

Spelade tennis med mina elever idag,, så nu har jag tennisarm. Är det tillåtet att vara så klen ?! Nä, men kul var det. Å tennis får det bli mer av tycker jag.
Förkylningen har satt stopp för träningen denna vecka. Endast 2 pass har det blivit. Skandal. Hopp i form Karin.

Imorn bär det av hemåt mot stan igen. Rött 30-årskalas för Fia. Blir nog trevligt minsann. 
Men innan det skall jag hinna träffa farmor å farfar, handla med dom, gosa med Elin å äta massa go mat.

Ah,, gonatt dåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback