Bra helg


Det har varit en riktigt bra helg faktiskt. Men mina nära å kära.
På fredag var det mys å lugnt,, Igår var det däremot lite hårdare om man säger. Heldag med innebandyfinalerna hemma hos Lillis å Öbba. Kan nog ha varit så att den första alkoholhaltiga drycken rann ner redan vid 13. God grillad mat, fint väder, toppenvänner och årets första kubbmatch. Med så många tävlingsinriktade människor på samma ställe så får man räkna med en eller annan "protest mot domslut". Utgång blev. Nöjes för att chocka lite. Dåligt med folk, men vi hade kul ändå. Jag lyckades bli ovän med taxichauffören också. En riktig otrevlig djävul.

Idag har jag varit till sommarstugan med min älskade familj. Å hur fint väder har vi inte haft idag då !?
Elin är ju helt klockren. Den ungen är verkligen underbar. Det är härligt när man redan vid 1 års ålder kan bjuda så på sig själv. Jag saknar henne redan...

130453-125

Det blir blodgivning också. Alla prover var perfekta,, så jag får hålla mej från tatuering ett tag. Det är bra. Jag ska hitta "den rätta" tatueringen.

Sommarjobb är också, i stort sett, fixat. Det blir posten, 6 veckor elbil på Färjestad som det ser ut.

Veckan blir som vanligt. Träna, plugga å jobba lite. Jo, denna vecka lovade jag mej själv att verkligen ta tag i uppsatsen. Så det BLIR !!

Nu blir det kattmys.
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback