april april din dumma sill


Ah hej. Efter mycke om å men går det tydligen att blogga igen. Som om nån har längtat efter mina inlägg !? hehe
Tyvärr uteblir aprilskämt i denna blogg då jag hade riktigt svårt att komma på nåt bra... Men jag har några på G som jag ska bjuda Lorten på. haha

Idag skulle det pluggas som bara den på förmiddan, för att jag sen ska hjälpa Lorten i hennes nya lägenhet. Men jo jo, klockan ringde i tid, å jag tyckte jag var pigg... Sen vaknade jag 1,5 timmar senare efter att ha drömt mardrömmar om katter som kunde prata !? Ja, tydligt.

Helgen var bra. After Work å sen hockey hemma hos mej på fredan. Föreningsdag hela lördan. Mycke galna ungar vill jag lova. Men det var faktiskt kul,, å Staffan å jag hade många "stjärnor" i vårat lag. haha. På kvällen var det middag på nöjes med dam-, herrlag å styrelse. Förfesten fortsatte hos Håkis å sen var det BMB. Ah, riktigt galet kul kväll faktiskt.

Å nu har Färjestad kastat in handduken för säsongen också... Riktigt tråkigt. Jag gillar ju slutspelet skarpt. Men inte nu längre,, =(

Förra veckan var jag å tog massa blodprover för att ev få bli blodgivare också. Får väl reda på det om några veckor. Men det värsta är att jag är otroligt sugen på att tatuera mej igen... Ja, vi får se hur det går med allt. Idag ska jag för övrigt med Håkis till tatueraren. Hon ska tatuera in ett hjärta på handleden. 

Jag var ju förresten färgmodell förra veckan också. Ja !? Vad säger man !? Det var fint första dagen,, Efter duschen dagen efter var det borta. Pnilla har lovat att lägga i lite ny färg. Hon är bra hon !! =)

Jag längtar efter Elin också,, å de där hemma i Munket. Jag får försöka få tid snart så jag kan åka hem en sväng... 

130453-118

pussåhej


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi längtar efter dig oxå...

2008-04-01 @ 16:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback