vem är det mest synd om nu ?


Nyss varit till John Bauer och ätit. Med Pernilla å Bengt. Segermåltid. Mina pojkar och flickor på Walthers vann ju över John Bauer på innebandyn tidigare idag !! (",) Till veckan är det för övrigt höstlov,, så då blir det inge innebandy med barnen.

Klockan 14 går bussen mot Sthlm hållet och sen färja till Gotland. Endre imorn och Täby på söndag. Jag har sagt det förut och jag säger det igen med hopp om att det inträffar; 6 poäng skulle vara trevligt !! Men min skatt ska ju inte vara med imorn,, Håkis Bråkis har en jädra fjant chef. Men på söndag så. 

Examensarbetet går inte som jag hade hoppats på. Det blir ett senare seminarium,, men det går också bra. Men jag tänkte ta med datorn å skriva lite på båten. Om det inte blir en hytt och Idol ikväll. Det spörs.

Jag har hela tiden tyckt synd om mej själv. För det gör man sägs det,, Men nu tycker jag bara mest synd om dej !!

Ha en bra helg ni trevliga där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback