shopping blev det


Dagen har varit bra,, ett bra tag iaf. Sara å jag vaknade imorse å var riktigt laddade för shopping, fika å lunch på stan. Å shopping blev det, å fika blev det å lunch hos Håkis på Norrstrand.
En fin dag med underbara vänner.
Å sen var det träning... 9 utespelare !! SKANDAL. Träningen var lagomt lojj,, å alla var helt omotiverade. För jävligt. Å sen tränade du...

Shopping blev det som sagt idag iaf. Alldeles för mycke kanske. Men på nåt sätt så gör det mej lycklig för stunden och då tror jag att jag är värd det. Å så inhandlade jag den dyraste tröjan jag NÅGONSIN köpt.
Men nu är det dags att börja använda det man har i garderoben,, å shoppandet får ligga på hyllan ett tag... Eller nåt !? (",)

Imorn är det jobb å plugg som gäller. Konsum 9 - 12, plugg 12 - 19, Konsum(inventering) 19 till läggdags. Blir bra det.

Nu är det kvällen. 


Kommentarer
Postat av: preiszan

hallåhallå!
jo jag trivs bra hör nere, har bra koll på alla som går förbi å så :) hoppas du mår bra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback