"innebandyinstruktör" !?


Idag ska jag köpa en trisslott. Jag vill fortfarande till Karibien !! (",)

Sitter här å försöker plugga. Skriver på mitt examensarbete och planerar lite för innebandylektionerna för eleverna på Walthers. Japp, har fått lite extrajobb några timmar i veckan. "Innebandyinstruktör" på Walthers gymnasium här i stan. Bra att få in en fot och komma in i läraryrket lite mer. Trots allt bara en termin kvar,, sen är jag lärare. Om jag nu lyckas få klart examensarbetet...

På lördag är det seriepremiär. Hemma mot Rönnby kl 16 i nya hallen. Å jag räknar med att Du kommer !?
Sen kommer det vara fullt upp. Varje dag, varje helg. Träning hit, match dit. Men men,, har man inget annat liv så kvittar det. 

När det gör som mest ont i hjärtat...
Det ska inte vara såhär, det vet jag.  

Pluggar vidare...

Kommentarer
Postat av: Moaaa

Jag kommer och tittar ;) Spöa dom!

Postat av: ida

jag kommer :) och typ alla från a-laget :)
då ska vi heja järnet på dig :P
lycka till

2007-10-04 @ 15:31:36
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback