livs perspektiv


Tvättar, städar, msn;ar å gosar med kissen. Det är vad jag gör. Vad gör du ?

Idag har jag minsann varit i skolan. Den nya kursen började denna vecka; specialpedagogiska perspektiv. Ganska intressant tror jag. För en gångs skull om man säger. Mycket har nämligen varit skit på denna lärarutbildning.
Men men,, nu är det snart slut. Jag hoppas jag lärt mig något iaf,, å jag hoppas jag hinner klart med allt som skall göras innan det är dags att lämna skolan efter 4,5 år. Vad ska jag göra sen ?

Har även fyllt i min tatuering idag. Det gjorde lite ont minsann. Men det är det värt. De sa där nere på skin deep att ett av deklart smärtsammaste ställena är på foten. Men jag är hård.

Här har ni min dekorerade "blacka" efter första gången. Påhittigt med stjärnor,, jag vet. Men undrar vad jag ska göra nästa gång !? hehe

Ikväll blir det träning å sen filmkväll.
Trevligt trevligt.
Nu väntar tvätten...

hörs

(å kommentarer vill jag banne mej ha)

Kommentarer
Postat av: ibetyoudlaugh

Den var faktiskt riktigt snygg. :)

2007-11-08 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback