"The springrun" (",)


Fick en sen inkallning till Vårruset igår. Eftersom jag inte skulle vara med på träningen ändå, pga seegförkylning, så tänkte jag att fem km promenad inte skadar. Så jag var med;

Men oj va irriterad jag blev på sega kärringar som inte kan gå ur vägen när man ville förbi.
Men ändå tycker jag att Vårruset är en ganska bra idé för de som verkligen vill vara med. Trevligt. Så jag håller inte med negativa Sofie, eller vad hon heter, på VF. Moget.
Men om jag ska vara med någon mer gång så ska jag fasen i mej inte starta i "barnvagns- och chipsgruppen".
Då ska Elin och jag kuta.


En tränare verkar det minsann som Karlstad dam har fått också. Trevligt trevligt.
På torsdag får vi träffa han.

Som sagt var är förkylningen antagligen på bättringsvägen. Men jag vill vara helfrisk,, Å inte förlora så mycke träning. Typ. Men på tors är jag med igen.
Å på lördag har vi ib.avslutning för säsongen 06/07. Blir skôjj skulle jag tro. Laddad iaf,, å jag å Håkis ska försöka satsa på efterfest. hehe

Nu ska jag kolla på film; Nynne. Ingen aning, men det är en komedig iaf. Så jag inte somnar... Endel får ju inte göra det. Jobbigt...

Shopping är mitt liv !!!

Kommentarer
Postat av: sofia

hehe, det gick väl sådär, va rätt sleten av förkylningen. men vi gick ju bara vi också. massa kärrningar ivägen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback