Skrattar tranor ?


Åkte mot Kstad imorse. Skulle handla bl.a. lite färg till friggeboden vid Gapern. Efter mycket om och men, olika åsikter/besked/fakta och dålig personal med noll servicekoll fick vi till slut tag på färg. Och blommor till farmor som plockades ihop av, troligen, en plusjobbare. Jo, jag hade helt klart gjort det bättre själv.
Å just, TV-byte i min lgh. Shoppingberoendet ledde till ett TV-inköp igår. Så nu är jag stolt ägare till en 32" LCD TV.
I övrigt så har jag nog köpt ett dussintal toppar denna vecka och ett par skor. 
Jag har nu insett att vatten och bröd är det enda jag får leva på ett bra tag framöver...
Och sen fick jag bara 3 veckor på MittiCity till sommaren också. Jag är besviken,,

Imorn är det 85-års kalajs. Alla farmors polare kommer utan att hon vet om det. Kan bara bli toppen !!
Mor å jag har bakat "7 sorters kakor" och en tårta ikväll. Mest mamma... Men brysselkexen står jag för iaf. (",)
 
Provmatchen i Falun gick skapligt. Det är spännande,, och på något sätt lockande. Jag erbjöds kontrakt och lgh var redan fixad åt mej. Men jag är väl en mus...!? Det blir väl att skola färdigt i Kstad.
Årets bästa powerplay mot landslaget iaf. Otroligt.

Solen gör en gladare, trots att skon klämmer ibland...
Jag har ältat mitt liv fram och tillbaka en längre tid nu och kommit fram till att inget skall, tydligen, vara perfekt. Jag får sluta upp med att vara en super pedant perfektionist.
I övrigt var en buddhistisk munk från Tibet och föreläste på skolan igår. Spännande. De har en härligt avslappnad livsstil och en tro som egentligen är helt rätt(delar av den iaf). Kanske att jag flyttar till Tibet och blir buddhist !?

Jag gillar inte att bli besviken på människor... ;-(
Men oj vad min katt och jag älskar varandra !!

Hur roar sig tranor ? Skrattar de något ?

image3


Kommentarer
Postat av: Sophie

Oj vilken vacker katt...saknar ord. Allt jag kan säga är "oj".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback