Lagfest i skogen


Gokväll gokväll.
Igår var det avslutningsdag med innebandyn. Först hamnade vi i skogen, med huggormar, stup och grottor. Sen var det lekar i parken. Såklart  vann mitt lag. hehe
Mat på John Bauer och sen utgång på Nöjes. Nöjes sööög.
Men dagen med laget var rolig !!

image14



Jobbade på Konsum i fredas. Det var gött å jobba faktiskt.
När jag slutade gick Magdis å jag på stan en sväng. Sen bar det av till Tatueringsmässan. Magdis tatuerade sig. hihi. Skoj skoj. Jag är ju också sugen...

Nu är jag i Munket igen. Firat alla mina mammor, och nu försöker jag, med suddiga och trötta ögon, skriva lite på kursdagboken. Nu har jag bara 14, 5 sidor kvar att skriva... Gaah. Å böcker som skall in imorn !?
Jo, det ska väl, vad jag förstår, bli forsnäs denna vecka. Rektorn skulle höra av sig igen ang. schema under veckan,, Men jag har ikke hört nåt. Skräll. Hmn. Eller inte!?   

Mer plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback