kyrkråtta


Då var man i Munket igen. Sahara Hotnights på Nöjes lockade idag,, men är man fattig som en kyrkråtta så får man åka till Munket och leva på familjen ett tag... hehe. Men sen är det ju världen bästa familj jag har också. Så jag klagar inte allt för mycket...
Juni och mamma är bästa bus-kompisar !!

-syskonkärlek-


Träningsvärken är fortfarande påtaglig,, och förvärrades en hel del efter gårdagen.
Men det är gött. Coopers och massa arm- och magtester. Mmm.
Lillis är rolig; "Jag såg dej i ögonbrynet när du gjorde armhävningar !"  haha
I år ska jag blir värsta vältränad. hehe

Jag är värre än en pensionär och sov med dörren öppen igår natt. Inte bara upplåst,, utan ÖPPEN !! Hur det gick till ska ni inte fråga mej. Men jag har iaf en innerdörr annars hade Juni rymt,, Men då hade jag väl kanske märkt att dörren var öppen. Moget.

-vackrast i världen-
image9

Nu ska jag gå ner till Hea å laga å äta mat !!

Ha en bra helg.

Din tönt...

Kommentarer
Postat av: Syster

I love you...

2007-05-13 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback