Friskis&Svettis


Storstryk mot landslaget. Men tänker man efter så ska det väl vara så,, De allra bästa mot oss !? Men det är tråkigt med förlust som vanligt. Vi klappade ihop i tredje... Men just nu bryr jag mig inte vidare mycket. 12-1 hit och 12-1 dit liksom !!

Helgen och ledigheten har varit bra. Nebbas kalas var skoj
Emil; - "Jag har börjat träna stenhårt på Friskis&Svettis. Syns inte det ?!"
Anna; - "Jo, jag tycker allt att du är lite svettig !!"
Moget,, Jag vet !! Men störtskönt. 

Igår var det brasa också.
Ett måste här på Örnis. Jag lekte pyroman.


Imorn blir det att sy lite i ännu en ny-in-shoppad tröja, hälsa på farmor å farfar en sväng, träffa sis och gosa med Elin, packa och sen dra till Falun. Skola tors och fre minsann.

image4


Det blir bättre till jul får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback