ett läxfritt liv


Tvungen att ta en liten paus från skrivandet. 7 sidor är klara, bara 13 kvar. Gaah. Jag undrar om de ger en kompletteringar om en hel sida består av "klagomål" ? he. Det är Viktigt att man är ärlig. Hoppas de ser det så också... "Utvärdering av kursen"

Forsnäs denna vecka alltså. Det är trevligt. Jag tycker det är härligt att komma ut i arbetslivet.
Inga kursdagböcker som skall in, inga böcker som måste köpas, inga salstentor som skall göras, inga hemtentor som skall skrivas... Nu är det snart bara en termin kvar tills jag får ett läxfritt liv.

Å jag ser fram emot sommaren. Ledig fram till juli, sen är det jobb på Coooooop.
Å varför i all världens dar är det hösten ute ?
Va faen. Snart juni.
Jag vill ha sommarkläder på mig. Å jag vill ha grillfester och kvällsdopp. Ljumma kvällar och glada människor. Vattenskids-vurpor och pirkar som fastnar i vasen. Smutsiga barfotafötter och skratt ändå in på morgonkvisten. Lyckliga dagar.

image16

Kommentarer
Postat av: Eleven.

Om du tagit denna bilden själv karin så tycker jag du ska bli fotograf på halvtid när du blir lärare =)

2007-05-29 @ 23:33:50
Postat av: Sofia

du får köpa den bikinin också, shoppoholic :)

2007-05-30 @ 13:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback