en annan sommar


Hur kär är jag inte i Juni då !? Mamma bullkatt är vad hon är. Bara hon kunde sluta tappa så mycke hair über alles.


Nu ser minsann sommaren ut på ett annat sätt än den gjorde imorse.
Tre veckor på Konsum MiC tyckte jag ju var dåligt... Jag var lite sur för att jag fick så lite. Hur skulle jag klara mej ekonomiskt liksom .!? Men jag gillade läget och kom på att det kanske kan vara ganska gött att va ledig lite extra under sommaren för en gångs skull... Jag får väl leva snålt och på mor och far. Sola, bada, må gött m.m.

Men då ringer Hejja !! "Hej Karin !! Du får jobba 7 veckor till sommaren istället." (eller var det 6 !?)
Det är bara å tacka å ta emot. Men visst är jag glad,, men också chockad. Nu kan jag åka utomlands framöver. Och roa mej lite. Gött mos. Å kanske shoppa. Skräll. (",)
Men jag måste hinna med allt jag, Hjortan, Håkis å Pnilla ska hitta på !!

Oj, nu måste jag äta lite medda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback