vackra dagar


Det blev minsann en kort dag på Konsum idag. 7 till 9.15 typ. Sen tyckte jag jag kunde(!?) allt om brödet och begav mig hemåt.
Nu bakar jag brysselkex. Till Hjortan,, och några åt mej själv såklart.
Skall strax, när jag tagit ut sista plåten, ta med mej brasse å Vecko Revyn å gå ut i solen.
Ikväll ska Håkis å jag ha myskväll. Chippa å dippa är ett säkert kort, å en film skulle sitta fint.
Resten av helgen skall jag spendera med min terapikompis som skall hjälpa mej bli va med mitt shoppingberoende. För visst blev det lite shopping igår också... Gaah. Men måste man så måste man. Eller !?
Resten va månaden blir knivig. Eller rättare sagt månaden som inte ens börjat än...
Men förhoppningsvis blir det mycke annat mys och vackra dagar i juli !! Med dej.

image28

Kommentarer
Postat av: Pillan

Sötboll där! :) Nu bär det av mot Mallorca baby! Hoppas du och Håkis får det mysigt ikväll, gonna miss you bruds, men vi ses snart!!
pusspuss (en snart brun) Pillis

2007-06-29 @ 18:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback