regn gör mej känslig


Idag är en dålig dag tror jag minsann. Iaf eftermiddan. Jag är klen. Å alldeles för känslig idag. Varför har man såna dagar?
Tror jag börjar få lite ont i halsen...
Nu har det regnat lite. Å duggar fortfarande. Bajs bajs bajs. Men okej, jag har tänkt sitta inne å tycka synd om mej själv resten av dagen. Så vem bryr sig !?
Imorn ska det inte bli toppenväder heller. Men på fredag fint och på lördag okej. Sägs det. Okej okej okej.

Å så längtar jag efter min groda...
image19


Idag lunchade jag med smulan Holta. Hon är en fin människa. Henne saknar jag, så nu blir hon inte av med mej i första taget minsann.
Shoppade lite hos Hjortan idag också. Men uj sô billigt. Det går ju inte att låta bli då. Annars var jag lugn.

Å tro det eller ej,, men jag tog mej iväg på en 35-40 minuters löprunda förut. Hann väl iaf nån kilometer och så gjorde jag faktiskt styrka efter också. Så ett extra plus till mej idag.

Hämtat mitt schema inför sommaren på Konsum också. Jag tror att det såg helt okej ut minsann. Börjar typ 7 varje morgon, vilket betyder att jag ganska ofta slutar i något så när normal tid på eftermiddagarna/kvällarna. Så jag kommer iaf kunna träna normalt och ha ett liv på kvällarna. Eller vad är ett liv ?

Okej, nu ska jag klippa i några tröjor kanske. I brist på annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback