midsommarhelgen


Idag har det varit strålande väder på eftermiddan. Varit ute i solen en hel del. Varmt varmt. Men jag har även hunnit med att tvätta, besöka optiker och handla lite på rean. hehe. Shoppoholic,, jag vet. Men om vi säger att jaga bara betalde 50 kr ur egen plånbok så får vi faktiskt vara nöjda. Jojo.

Midsommarhelgen har bestått av födelsedag, lite familjetid, fest med galna människor, massa mys och utekväll på stan med mina älskade brudar. Det har varit en bra helg !! Trots regn regn regn.

Idag började ju de flesta jobba också,, Fast inte jag. Ledig en vecka till, men jag måste gå till Konsum imorn å höra om jag får jobba extra nån dag då jag inte riktigt kan brödrutinerna än.
Å när jag börjar jobba, börjar typ alla andra sin semester...
Men vem vet, nästa sommar kanske jag också kan ha semester !?

Ikväll är det träning i Rudsspåret. Man kan ju räkna med intervaller eller "9 kilometaren". Gaah.

Du är för bra för att vara sann.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback