massa sjukt,, men ändå en dröm


Denna historia ryckte då liv i allt å alla minsann. Jag kan ju bara tala för mig själv och säga att om jag läst en sån artikel skulle jag bara rycka på axlarna och inte bry mig en sekund till. Man vet väl själv vart man står liksom !? De som lägger ner så otroligt onödigt mycket energi på detta för att få oss att må dåligt lyckas ganska bra. Men jag tror även att det är de som tar åt sig av artikeln. Spänn av säger jag bara. Det är ett riktigt lågvattenmärke att köra med påhopp,,

Expressen har iaf tagit bort atiklen från nätet vilket borde kunna besvisa något, och jag gissar att reportern kommer få massa skit. En rättelse till artikeln kommer också finnas med inom kort. Kanske t.o.m. redan idag !? Men vi har ju tyvärr redan blivit smutskastade...

Trots allt sjukt som händer nu så lever jag ändå i en slags dröm.!?
 Ganska härligt.
 
Idag har vi inneträning. Kommer nog några nya spelare idag hoppas jag på !? Å jag har mina innebandyklubbor i Munket. Lyckat. Det blir helt enkelt krattlir idag då.

Jag lovade ju att göra midsommar-tipspromenaden till Gapern också. Kände att jag skulle ha tid med det å en massa spännande frågor på lur,, men en enda fråga har jag lyckats få fram hittills. Illa.
Midsommar blir lugn. Det blir väl Gapern på förmiddan å sen blir det något tillsammans med våra nyfunna vänner. (",) Som gillar oss trots att "vi vill vika ut oss" Pernilla !! haha. Stört.

Nu ska jag hoppa på cykeln och åka till Våxnäs å köpa blommor till balle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback